
Την Περιφέρεια Ηπείρου επισκέφθηκε το πρωί ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος συναντήθηκε με το Περιφερειάρχη, αντιπεριφερειάρχες και συνεργάτες του Αλέκου Καχριμάνη.
Ο Περιφερειάρχης τον ενημέρωσε διεξοδικά για όλα τα θέματα της Ηπείρου καθώς και για την πορεία των έργων στην περιοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες η συζήτηση επικεντρώθηκε καθαρά σε ζητήματα της περιοχής ενώ λίγο πριν την ολοκλήρωσή της, αποχώρησαν άπαντες και στο γραφείο παρέμειναν ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Αλέκος Καχριμάνης και η Τατιάνα Καλογιάννη...
Σημειώνεται ότι χθες το βράδυ ο Κυριάκος Μητσοτάκης δείπνησε με τους βουλευτές του κόμματός του στην Ήπειρο, τον Αλέκο Καχριμάνη και ελάχιστα από τα νέα στελέχη του κόμματός του στα Γιάννινα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου