Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

ΤΟΜΕΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ- ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ


Προβολές του ντοκιμαντέρ της ΚΕ του ΚΚΕ «Τι και αν έπεσε ο Γράμμος, εμείς θα
νικήσουμε» διοργανώνει η ΚΟ Ιωαννίνων – Θεσπρωτίας του ΚΚΕ τις επόμενες μέρες.
Συγκεκριμένα προβολές θα γίνουν:
  • Την Πέμπτη 10 Αυγούστου στις 9μμ στο Πάρκο Κάτσαρη (θεατράκι στη περιοχή Σκάλα) στα Ιωάννινα.
  • Την Παρασκευή 11 Αυγούστου στις 9μμ στη Δροσοπηγή (Κάντσικο) Κόνιτσας στο συνεδριακό κέντρο όπου θα πραγματοποιηθεί και ομιλία από τον Νεκτάριο Τριάντη, Γραμματέα Περιοχής Ηπείρου – Κέρκυρας – Λευκάδας.
  • Την Κυριακή 13 Αυγούστου στις 9μμ στη Πλαγιά (Ζέρμα) Κόνιτσας στη πλατεία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου