Προβολές
του ντοκιμαντέρ της ΚΕ του ΚΚΕ «Τι
και αν έπεσε ο Γράμμος, εμείς θα
νικήσουμε»
διοργανώνει η ΚΟ Ιωαννίνων – Θεσπρωτίας
του ΚΚΕ τις επόμενες μέρες.
Συγκεκριμένα
προβολές θα γίνουν:
- Την Πέμπτη 10 Αυγούστου στις 9μμ στο Πάρκο Κάτσαρη (θεατράκι στη περιοχή Σκάλα) στα Ιωάννινα.
- Την Παρασκευή 11 Αυγούστου στις 9μμ στη Δροσοπηγή (Κάντσικο) Κόνιτσας στο συνεδριακό κέντρο όπου θα πραγματοποιηθεί και ομιλία από τον Νεκτάριο Τριάντη, Γραμματέα Περιοχής Ηπείρου – Κέρκυρας – Λευκάδας.
- Την Κυριακή 13 Αυγούστου στις 9μμ στη Πλαγιά (Ζέρμα) Κόνιτσας στη πλατεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου