Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Θεσπρωτία: Ανακοίνωση της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν.Θεσπρωτίας για τον τραυματισμό του αστυνομικού στο Ασπροκκλήσι





Συγχαρητήρια στους συναδέρφους του ΑΤΣΦ και του ΑΤ Φιλιατών που καθημερινά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό ώστε οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς παρά τις αντιξοότητες και τις ελλείψεις σε υλικοτεχνικά μέσα.

Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στον συνάδελφο που τραυματίστηκε και ελπίζουμε ανάλογες ενέργειες των συναδέλφων μας να έχουν τουλάχιστον την ηθική επιβράβευση της ηγεσίας μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου