Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

ΓΙΑΝΝΕΝΑ:Πρωτοχρονιάτικη δεξίωση στο Δημαρχείο



Σχετική εικόνα

Με την καθιερωμένη Πρωτοχρονιάτικη δεξίωση στο Δημαρχείο, ο Δήμος Ιωαννιτών υποδέχεται τη νέα χρονιά.Την Παρασκευή 1 Ιανουαρίου και ώρα 12 το μεσημέρι, ο Δήμαρχος, Θωμάς Μπέγκας, θα υποδεχθεί στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου τους πολίτες και τους εκπροσώπους των τοπικών αρχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου