
Με την καθιερωμένη Πρωτοχρονιάτικη δεξίωση στο Δημαρχείο, ο Δήμος Ιωαννιτών υποδέχεται τη νέα χρονιά.Την Παρασκευή 1 Ιανουαρίου και ώρα 12 το μεσημέρι, ο Δήμαρχος, Θωμάς Μπέγκας,
θα υποδεχθεί στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου τους πολίτες και τους εκπροσώπους των τοπικών αρχών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου