
Έργα βελτίωσης και συντήρησης του οδικού δικτύου της Θεσπρωτίας ενέκρινε, μεταξύ άλλων, η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ηπείρου.
Διατέθηκαν 562.000 ευρώ για βελτίωση τριων δρόμων στη Θεσπρωτία. Συγκεκριμένα: Αποκατάσταση ζημιών - βελτίωση οδού από Ηγουμενίτσα - Παραπόταμος - Βρυσέλλα - Φιλιάτες και σύνδεση με Σίδερη, προϋπολογισμού 358.000 ευρώ.
Βελτίωση οδικής σύνδεσης της οδού Αετός – Κάτω Παλαιοκκλήσι με το επαρχιακό δίκτυο, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ (επαναδημοπράτηση, καθώς η αρχική ήταν άγονη). Διαγράμμιση - βελτίωση οδών Ηγουμενίτσα - Σύβοτα και Βασιλικό - Καρτέρι, προϋπολογισμού 104.000 ευρώ.
katoci
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου